De campagne is begonnen!

Timo Tiggelman gezicht.jpg
Door Timo Tiggelman op 22 december 2021 om 21:20

De campagne is begonnen!

Leuk dat je de website van de CU-SGP in Nissewaard bezoekt! We zijn deze maand begonnen met de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2022. Timo Tiggelman, onze jonge en nieuwe aanwinst als kandidaat-raadslid, zal in dit bericht vertellen wat we de afgelopen maand hebben gedaan om onze campagne af te trappen.

Allereerst hebben we een killer-verkiezingsprogramma opgezet. Het motto van ons verkiezingsprogramma is ''Wij geloven in Nissewaard''. Wij geloven namelijk in een Nissewaard waar je veilig over straat kan, een nissewaard waar burgers naar elkaar omkijken, een nissewaard waar je niet wordt lastig gevallen met bureaucratie, maar waar de overheid jou wel uit de brand helpt. Je kan ons verkiezingsprogramma downloaden door op de foto hier rechts te klikken.

Onze kandidatenlijst is ook door de leden vastgesteld. Je kan die vinden op deze website, maar ook op onze socials. Sinds kort hebben wij ook een instagram pagina. Doe zeker de moeite om dat even op te zoeken, omdat wij ook op onze social media pagina's regelmatig updates geven over onze mensen, ons beleid, en meer.

Ten slotte hebben we met de campagnecommissie een campagneplan opgezet, zodat we op de beste manier mensen kunnen bereiken en kunnen overtuigen om bij te dragen aan het christelijke geluid in de raad. Foto's zijn geschoten, posters zijn gedesigned, mensen worden fysiek gesproken, we hebben het er maar druk mee. We hopen zo veel mogelijk leden en/of stemmers te kunnen spreken, zodat ook jullie je vertegenwoordigd voelen in Nissewaard.

We kijken uit naar een uitdagende campagneperiode en naar een nog uitdagendere raadsperiode. Blijf gezond en blijf bij God.

Groet,

Timo Tiggelman